Follow Us

Badania ankietowe

Badania ankietowe

Profesjonalny ankieter cati powinien posiadać stosowne umiejętności do prowadzenia ankiet, także telefonicznych, ale z uwagi na fakt, iż popularność usług takich jak call center opinie rośnie wręcz lawinowo, przyjmuje się nowe osoby, które mogą być zainteresowane udziałem właśnie w taką pracą.

Oczywiście przyjęcie osób, które nie mają stosownych kwalifikacji wymaga ich odpowiedniego przeszkolenia. Wydawać mogło by się, że w pełni wystarczające będzie doświadczenie z zakresu prawo wadzenia ankiet w innej formie. Jednak nie do końca jest to prawdą. W przypadku rozmowy telefonicznej bowiem zdecydowanie trudniej jest zainteresować osobę ankietowaną, nie mówiąc już o tym, iż trudność powodować może samo nakłonienie takiej osoby do wzięcia udziału w ankiecie.

Coś więcej

Ankieta telefonicznaNie rzadko takie konsultacje telefoniczne są tylko i wyłącznie częścią większej akcji marketingowej mającej na calu sprawdzenie preferencji konsumentów, w wielu różnych zakresach. Bardzo często ankietowe badania telefoniczne uzupełniane są przez ankiety udostępniane w sieci. Stosunkowo nową metodą prowadzenia badań ankietowych jest możliwość przeprowadzania ich na jednym z wielu serwisów społecznościowych, w tym oczywiście w największym, którym jest facebook. Przez telefon realizowane mogą być rożne inne działania takie jak na przykład obsługa klienta przez telefon.

E-commerce

Ankieta telefonicznaZ takiej możliwości obsługiwania klientów bardzo chętnie korzystają firmy, które ze względu na prowadzoną przez siebie działalność nie mogą wręcz obsługiwać klientów w inny sposób. Mogą być to na przykład sklepy internetowe, które nie mają swojej fizycznej siedziby czy też bukmacherzy Internetowi. Za pomocą telefonów prowadzony może być także profesjonalny telemarketing, dzięki któremu można pozyskiwać nowych klientów dla danej firmy, lub też zachęcać do skorzystania z usług firmy osoby, które do tej pory nie miały jeszcze takowej okazji. W tym celu mogą być oczywiście wykorzystywane bazy danych, dzięki którym można nie tylko znaleźć dane klientów, ale też uniknąć dzwonienia z tą samą ofertą do jednej i tej samej osoby.

Podobne wpisy:

Dodaj komentarz