Follow Us

Performance marketing dla specjalistów i amatorów

Performance marketing dla specjalistów i amatorówPerformance360 to największy i zarazem zdecydowanie najprężniej działający w naszym kraju serwis, który pod lupę bierze performance marketing. Nie należy tego jednak traktować zbyt dosłownie, ponieważ pojawiające się na portalu wyjątkowo ciekawe artykuły bynajmniej nie mają tylko charakteru encyklopedycznego, chociaż i tego typu cennych informacji tutaj nie brakuje.

Ambicją twórców serwisu jest przekazywanie wiedzy odnośnie performance marketingu wszystkim osobom, które mogłyby nim być zainteresowane. Oznacza to przede wszystkim specjalistów z branży reklamy w Internecie, osoby prowadzące własny biznes i promujące same siebie, jak również pasjonatów nowoczesnych technologii i osoby zainteresowane działaniem otaczającego ich świata.

 

Najważniejsze informacje

Nie potrzeba wiedzy specjalistycznej, by zacząć swoją przygodę z Performance360 i z performance marketingiem jako takim. Wszystkie najważniejsze informacje podstawowe znajdują się na stronach samego portalu, w tym nawet po prostu definicja tego, czym jest performance marketing. W górnej belce portalu znajdziemy najważniejsze działy wchodzące w skład tej formy działalności promocyjnej i będziemy mogli po kolei zaznajomić się z wszystkimi podstawami. Jest to na pewno ciekawa przygoda, ale Performance360 ma jak najbardziej cel praktyczny.

 

Performance360

Poprzez swoje teksty Performance360 udowadnia, że współczesny marketing internetowy wcale nie mus być nieokiełznanym kosztem generującym zbędne etaty, które wcale realnie nie przekładają się na wyniki finansowe przedsiębiorstw. Istotą performance marketingu jest to, że koszty w jego praktyce powinny pojawiać się dopiero w momencie, kiedy wygenerowany został przychód i chociaż jest nadmiernie wyidealizowane podejście do problemu, to w praktyce jego implementacja jest nie tylko możliwa, ale jest po prostu skuteczna. Ten serwis uczy krok po kroku, jak to można robić i jak realnie to należy zrobić, kiedy już zidentyfikujemy narzędzia odpowiednie do wykorzystania w przypadku danego produktu czy danej firmy w całości.

Interesuje Cię start-up fashion? Przeczytaj o nim na stronie http://performance360.pl/jak-sprzedawac-ubrania-przez-internet-start-up-fashion/

Podobne wpisy:

Dodaj komentarz