Reklama direct krok po kroku

Wyobraźmy sobie, że staliśmy się właśnie właścicielami nowej restauracji. W swojej ofercie posiadamy zarówno dania tradycyjne jak i kilka szybkich przekąsek takich jak frytki, pizza czy też hamburgery.

Podjęliśmy decyzję, aby rozreklamować swoją nową restaurację, ponieważ nie wielu ludzi jeszcze wie, że jest takowe miejsce. W pierwszej kolejności powinniśmy wybrać rodzaj reklamy, nadającej się do tego rodzaju miejsca. Z pewnością najlepszym posunięciem będą ulotki. Czy warto jednak roznosić je po każdym domu, czy też rozdawać na ulicy? Zapewne bliski 1/4 z nich trafi do kosza, zanim ktokolwiek przeczyta nazwę naszej restauracji.

Reklama direct mail

Jeśli chcemy być bardziej skuteczni, a nasza firma oferuje także dostawę jedzenia na telefon, być może warto jest wypróbować reklamę za pośrednictwem direct mail. A co to takiego? Ano nic innego, jak dostarczenie ulotki do domu, w specjalnej kopercie, za pośrednictwem poczty polskiej. Zlecając tego rodzaju zadanie firmie, możemy być pewni, że będzie ono wykonane w sposób szybki i profesjonalny. Przykłady takich realizacji znajdziemy przykładowo na stronie: http://www.directchannel.pl/wybrane-realizacje/. Wystarczy tylko, abyśmy określili swoje oczekiwania w kilku krokach, a pracownicy firmy postarają się spełnić nasze oczekiwania. W pierwszym kroku powinniśmy jasno określić swoje oczekiwania względem kampanii.

Określanie cech klienta

Dobrze jest gdy będą one bardzo precyzyjne takie jak „zdobycie 10 nowych klientów” czy też „zwiększenie obrotów firmy o 50%” Dzięki temu jeszcze łatwiej można określić potrzeby oraz zakres działania jaki powinien zostać objęty. Czy jest to działanie długoterminowe, czy też krótkoterminowe. Układając kampanie reklamową czy też otwierając biznes, z pewnością mamy w głowie gotowa wizję idealnego klienta. Postarajmy się w kilku zdaniach określić jego cechy. Chodzi tutaj przede wszystkim o jego wiek, poziom wykształcenia, miejsce zamieszkania i inne tego rodzaju. Bardzo ważną kwestią jest także określenie ścisłego budżetu jakim firma dysponuje, na rzecz tej kampanii. Ta informacja, pozwoli na wykorzystanie wszystkich dostępnych narzędzi, aby cel został osiągnięty, ale kwota budżetowa nie została przekroczona.

Podobne wpisy: